26 Mayıs 2010 Çarşamba

çürük elma!

tatilden döndüğümden beri bir iyileşememe hali var bende. bugün doruklarında her şey. sinirim bozuk, ağlıyorum uyandığımdan beri...

tatilden döndükten sonra önce faranjit oldum. ama ne olmak? yutkunmayı geçtim, konuşamıyorum. Küçük dilim büyüdü abla oldu, dilimin üzerinde yatıyo kuzu gibi. hemen gidildi doktora tabi.. önce hastanede 2 penisilin, 1 serum... ilaçlar alınıp eve gelindi. 5 günlük antibiyotik tedavisinden sonra tam geçti diyordum ki pazartesi gecesi bu sefer boğazımın sağ tarafında aynı ağrı üstüne bir de dayanılmaz bir kulak ağrısı geldi. uykusuz geçirilen bir gecenin ardında sabahın 7sinde ablamların kapısına dikildim "doktora götürün beni" diyerek. kalktık gittik. faranjit duruyor üstelik orta kulak iltihabı da gelmiş, ne şen! yine eczaneye gidildi ilaçlar alındı.

ama esas bomba dün günün ilerleyen saatlerinde baş göstermeye başladı. gözde bir akıntı, hafif kızarıklık... sabah kalktığımda sağ gözümü açamadığımda anladım fena olduğunu, 10 dk su teması ile gözüm açıldı. açıldı demeyeyim, aralandı. balon gibi olmuş yaaa:/ gözümü açamıyorum şu anda. gitmicem artık doktora fln, onca antibiyotiğe vücumda hala bir yerlerde iltihap çıkması artık tıbbi müdahale olayını aşıyor. çıkaracağım o gözü yerinden o olacak.

çok sinirliyim, çok mutsuzum sevgili blog.

hööffff

4 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

bi adres rica edeyim, sıcak sıcak cupcake gelecek, seni iyi edecek

meLos dedi ki...

sözü bile iyi gelir:) üstüne süslerinden de koyacak mısın?

defneyleyasamak dedi ki...

koymam mııııı? en havalısından hem de :)

meLos dedi ki...

beklerim o zaman heyecanla:D