22 Eylül 2010 Çarşamba

öneri: locomondo



geçen hafta bir arkadaşım sayesinde tanıştım locomondo'yla. ben çok sevdim, hemen paylaşayım sizinle dedim ama bu aralar yapmam gereken hiçbir şeyi vaktinde yapamadığımdan bunu da yapamadım:) locomondo yunan asıllı reggae ska grubu. çok keyifli müzik yapıyorlar. bu iç karartıcı havada insanı biraz olsun neşelendirebiliyor.

soranlar oluyor neden yazmadığımı; aslında birden çok nedeni var. birincisi çoook işim var, ikincisi 1 haftadır misafirim var çalışmadığım zaamanları onunla geçiriyorum:), üçüncüsü beraberce kendimizi gezmelere verdik.

daha sık yazabileceğim sanırım artık. ha bu arada grip oldum fena. bi de iyileşsem tam olacak sanki:)

öbdüm çokça

ps: alternatif locomondo linkleri
bu web siteleri: http://www.locomondo.gr
bu da myspace sayfaları: http://www.myspace.com/locomondo

2 yorum:

maximehmet dedi ki...

geçmedi mi hala gribin senin
demek misafirden ses soluk çıkmıyordu hımm

grip aşısı olmaya karar verdim şimdi ayrıca

Nazpek dedi ki...

geçmiş olsun