9 Aralık 2010 Perşembe

iyice çabuk geçmeye başladı günler. yazacak bin tane şey varken kafamda hiçbirini yazamıyorum. kısa kısa maddelemek çözüm oluyor böyle durumlarda. gelelim maddelere o halde:

- gecen haftanın haberi heidi ile ilgili:) ısrarlarıma dayanamayan heidi gecen hafta beni kahvaltıya çağırdı. kendi elceyiziyle yaptığı kekler, börekler, ekmekler eşliğinde pek keyifli bi kahvaltı yaptık. mahir kuzusuyla oynaştık (yavruya blogda huysuz fln diyor da melek gibi maşaallah:)) ben pek keyif aldım, pek de sevdim kendilerini. tez zamanda yineleyelim.

- kasımın son haftası ile aralığın ilk haftası ankara'dayken kutlu doğum haftasıydı bizim içim. önce 24'ünde benito, sonra ben, aralığın 3'ü de irem. cuma günü irem'in doğum gününü de kutlayarak kutlu doğum haftasını atlattık.

- cumartesi günü dudu'nun düğünü vardı. üniversite ekibi izmit'te toplandı. neredeyse 5 senedir bir araya gelmeyen ekip geyiğin dibine vurdu tabi.. e arkadaşımız evlenir de biz oynamaz mıyız? oynarız tabii... yerimize oturmadık desem yeridir.

- uzun zamandır bahar tadında geçen hava pazar günü kışa döndü. biz kışın ortasında değirmendere'ye gittik. bir kez daha orada yaşama isteğim depreşti. pastaneden kurabiyelerimizi alıp saatlerce çay bahçesinde oturduk sohbet ettik... oralet içtik, çay içtik, kahve içtik, fal baktık:)
ekibin yarısı erken kaçtı. biz tugbayla devam ettik, sahilde gezdik, bir takım fotograflar çektik, sonrasında sütlü türk kahvemizi de içip dönüş yoluna çıktık. son arabayla döndüm istanbul'a bi yandan da hiç dönme istemedim.

- bu hafta tatsızdı. iş çok, yetişemiyorum... bi de bitmek bilmeyen bi öksürük hali var.. geçsin istedim...

durum budur... bu arada 58. kilo verme maratonuna başladım, hakkımda hayırlısı:)

bu da bu haftanın şarkısı olsun, zira günlerdir dilimde...

Hiç yorum yok: