10 Ağustos 2010 Salı

boğazda notalar



fotograf ido'nun boğazda sinema etkinliğinden. "boğaz'da notalar" adını verdi yunus buna:) çok sevdim ben de. bu arada üç hafta oldu herhalde etkinliğe gideli. çok çok keyifliydi. bi yandan efil efil boğaz turu yaparken bir yandan bitmez tükenmez ikramlar eşliğinde istanbul hatırasını izledik. istanbul'da yaşadığım en keyifli üçüncü geceydi:D böyle böyle sayıcam bundan sonra.

sonra o gün konuştuk da ido bu etkinliği hep yapsa biz de hep gitsek. hep bedava olmaz tabi ama gerekirse verir parasını gideriz:)

bugünün şarkısı olsun bu da:) sabah radyoda çogzel bi programa denk geldim. eski eski şarkıları çaldı hep. bunu dinleyince günün şarkısı bu olsun dedim... şarkı istanbul hatıra'sından; ben bir martı olsam


Ben Bir Marti Olsam
Yükleyen serkandallar. - Diğer müzik videolarına göz atın.

Hiç yorum yok: