1 Kasım 2010 Pazartesi

bazen...



dün gece pek de erken olmayan bir saatte (2 civarı) yattım. sonrasında 3 civarı ter içinde, boynumdaki damarlar son derece gergin bir şekilde uyandım. kalktım biraz su içtim yine yattım. 6'ya doğru aynı rüyanın devamı ile yine aynı şekilde uyandım. biraz daha uyuyup yine gerilmenin anlamı yok deyip kalktım. sabah düşündüğümde, eski bir dönem geri geliyor diye çok endişelendim ben. sonra "endişelenmemek lazım" dedim kendi kendime, biraz eskileri düşünüp onlardan konuşma halini bırakmak lazım.

*fotografın konumuzla alakası yok tabi, böyle bir çayır çimen havası iyi gelir belki...
*şarkı ise tamamen konuyla ilgili:)

2 yorum:

maximehmet dedi ki...

seni bu havalar mahvetmiş:)

Bezis dedi ki...

Benziyoruz seninle... Ne kadar eskiler hakkında düşünsem o kadar içinde buluyorum kendimi.. Rüyalarım değişiyor, bilinçaltım isyan ediyor...Düşünmemek lazım. Olan oldu, biten bitti demeli bir şekilde.

Uzun zaman oldu blog ortamından kopalı, dönüş içerisindeyim :)