23 Ocak 2011 Pazar

hayat, beni neden yoruyosuuuğğn?

konular konular birikiyor hep, ben canım sıkkın oldukça erteliyorum yazmayı, akıldan uçup gidiyor her şey. güzel bir haftasonu oldu her şeyden bağımsız. beraber hiçbişi yapmamanın keyfini çıkarabildiğim insanlar vardı yamacımda. beraber olup hiçbir şey yapmadık... her zaman yamacımda olmalarının verdiği huzur yeter:)

haftasonundan notlar:

-görünüşte 10 lezzette 5 numara erişte.
-bridget jones izleyip şarap içmece, ikinci filmde koltukta sızmaca
-krepli cillop kahvaltı, hafif depresif hallerin başlangıcı
-kimisi için bezdirici kimisi için dinlendirici kimisi için yorucu üsküdar yolculuğu
-anlamsız istiklal gezintisi
-terkos kime niyet kime kısmet buluşması
-galata kulesi
-ceneviz kahvesi
-cumartesi pastaneyi satın alıp gelen sürpriz misafiri, özlemekler
-gülmeceler eğlenmeceler
-gitmesin istemeler


hayat hep hızlı akıyor zaten de bu ara bana biraz daha fazla hızlıydı sanki.

hayat genelde zor zaten de bu ara bana biraz daha fazla zor oldu galiba...

ama bu haftasonu iyi geldi bana... yayında ve yapımda emeği geçenlere teşekkürler...

fotografa dair not: örgüye, puzzle'a verdim kendimi. kafa dağıtma çalışmaları kapsamında.


Hiç yorum yok: