20 Ocak 2011 Perşembe

profesyonel


Yazamadım yine ne zamandır, fırsat bulamadım bi türlü oysa ne de çok şey birikti.

Bugünkü konumuz tiyatro olsun. Ankara'da üniversite üçüncü sınıftan itibaren iyi bir tiyatro izleyicisi olmuştum. Sezonda neredeyse tüm oyunları takip ederdim. İstanbul'a yerleştikten sonra tiyatro konusunda sınıfta kaldım. Su 3 sene içinde gittiğim oyun sayısı anca bir elin parmakları kadar.


Haftasonu Yetkin Dikinciler ve Bülent Emin Yarar'ın başrolleri paylaştığı "Profesyonel" isimli oyuna gittik Uğur'la Üsküdar Tekel Sahnesi'nde. Oyunculara diyecek yok zaten. İkisi de aşmış götürmüş. Ama 90dk ve tek perde olan oyunda ritmin tek bir saniye düşmemesi, oyunun izleyiciyi hop diye kavrayıp içine alması takdire şayandı. Salon biraz sıkıntılı olmakla birlikte (yeterli diklik sağlanamamış, dolayısıyla kafalardan sahneyi görmek biraz zorlaşabildi zaman zaman) oyun mutlaka izlenmeli...

Uzun zamandan sonra beni şehir tiyatroları sitesinde fıldır fıldır gezecek kadar gaza getirdi bu oyun. alkış alkış alkış:)

2 yorum:

heidi dedi ki...

Meloşum,

Madem sezonu açıp tiyatroya gitmeye başladın İTÜ Maçka İşletme Fakültesinde Seyyar Sahne Tehlikeli Oyunlar ı oynuyor. Gitmelisin gitmelisin diyorum başka da bir şey demiyorum. Birde özledik göremedik sizi şu sıra...

Unknown dedi ki...

heidi'm tavsiyen kenara not edildi hemencik.

gelgitlerdeyim. görüşsek ya tez zamanda:)