21 Nisan 2011 Perşembe

masal

Masal from Redd on Vimeo.

redd bayıla bayıla dinlenilen bir gruptur zaten. böyle bir kliple görmezden gelmedikleri, cesaret ettikleri için tebrik etmek lazım kendilerini.

tam da basılmayan kitaplar toplatılmışken

tam da dün ibrahim oruç polis tarafından öldürülmüşken, ölü bedenine tekmeler yağdırılmışken...

içimizdekileri dışavuran redd'e teşekkür olsun...

sözlerini de yazalım tam olsun (alınteri değil copy-paste)

şu an son kez bakıyorum kendi gözlerimden
yakında değiştirecekler beni, istemeden
ben mi seçtim ki bu oyunu, kurallarını seveyim?
bir zar atımı diyordu adam, belki de önce onu dinlemeliyim

inan çok zor
bu küçük ellerle dünyaya tutunmak
çok zor, inan çok zor

gölgesi düşerse ruhuma benden önceki her şeyin
perde açılmadan önce kendime gelmeliyim
ben mi diktim ki bu kostümü, neden giyeyim?
hayat başladığı gibi biter
belki de rolümü boşvermeliyim

inan çok zor
bu küçük ellerle dünyaya tutunmak
çok zor, inan çok zor

Hiç yorum yok: