14 Haziran 2011 Salı

tırtıl




sabah gözünün içine dolan güneşle uyanıyorsun uzun zamandır hiç olmadığı kadar huzurla... doğruluyorsun yatakta. telefonunu alıyorsun eline. klasik "günaydın" mesajı bugün biraz farklı. "günaydın, yatağın yanındaki raftan bir kitap al rastgele açacağın bir sayfayı oku, hep şarkılardan fal tutacak değiliz ya!"

"Korkuyor," dedi Tenar.
"O yüzden de çadırının içinde saklanıyor. Benim ne olduğumu zannediyor?"
"Senin ne olduğunu nereden bilebilir?"
Lebannen yüzünü astı. "Kaç yaşında?"
"Genç. Ama erişkin biri."
"Onunla evlenemem," dedi genç kral, ani bir kararlılıkla. "Onu geri yollayacağım."
"Geri çevrilmiş bir gelin, şerefi lekelenmiş bir kadındır. Eğer onu geri yollarsan Thol evinin şerefini kurtarmak için onu öldürebilir. Büyük bir ihtimalle ona hakaret etmeye çalıştığını düşünecektir."

Elimde Ursula K. LeGuin'in Yerdeniz serisinden "öteki rüzgar". açıp baktığım sayfada yazanlar bunlar:)

kitabın son sayfasında notlarım var...

metod A2
çağdaş sos. teo. A2
kent sos. A2
Gelişim psi. A1
Aylin A1

2 yorum:

mefisto dedi ki...

ursula k. leGuin / mülksüzler.. sanırım kütüphaneden onu kapardım ben, yerdeniz serisini de her ne kadar çok sevsem de..

bu arada, falın tuttu mu? :)

Unknown dedi ki...

sevgili mefisto:)

kitabı rastgele seçtim. bilinçli bir tercih yapacak olsaydım alacağım kitap hatta büyük ihtimalle tesadüf süsü verilmiş tercihim belliydi:)

fal olarak algılamak sitemedim o sayfayı, baksana neler diyor:)