9 Mart 2010 Salı

bahar


- İşler çok yoğun bu aralar, koşturmaca halleri çok o yüzden seni çok boşladım sevgili blog.

- burası ağlama duvarına dönmüş, güzel şeyler paylaşmamışım uzun zamandır. Aslında ne çok şey var yazacak. Belki de bir sıraya koymalıyım yazılacakları.

- dikkat eriyorum isimli bir kitap okudum geçen hafta. küresel ısınmayla ilgili. bir çırpıda bitiyor. akılda çok fazla şey kalıyor. hamarat divaya da yazdım. yazı için tık.

- sabahları erken kalkmaya başladım. 6.30 ya da en geç 7.00 da kalkıyorum. güne erken başlamak ve sabahın köründe de olsa kendin için bir şeyler yapmak güzelmiş, hatırladım. Bir de yürüyüşe başlasam tam olacak, hissediyorum.

- Geçen yıl bu zamanlardı herhalde dışarda bahar, içimde bahar diye... Aslında o zamanlar içimde pek baharlık bir durum yoktu. Sonradan öğrendiğim maskelerim varmış. O yüzden öyle bir bahar havasına bürünmüşüm. Hemen hemen bir sene sonra farkediyorum o zaman yaşadığımın sahte bir bahar olduğunu. Şimdilerde gerçeğini hissedince aslında unutmaya ne kadar yaklaştığımı görüyorum...

Daha bahar gelmedi, havalar soğuk, karanlık karanlık günlere uyanıyoruz, sürekli yağmur yağıyor. Ama benim içimde bahar...

1 yorum:

heidi dedi ki...

Yürüyüş eylemi benimden aklımda uçuşup duruyor ama sabahları çok soğuk oluyor hava ya. Senin içine gelen bahar hepimize gelsin de koşalım el ele kırlara bayırlara.