23 Mart 2010 Salı

iklimler



bir şekilde hızlı geçiyor bu ara zaman. hiçbir şey yapmayıp sadece güneşin tadını çıkarmak isterken sürekli bir şeyleri yetiştirmeye çalışıyorum.
hayat yorucu bir hal alıyor büyüdükçe.

- geçen hafta hamarat atölye'nin kurslarından birine gittim. zor bir kursiyerdim sanırım. 3 saat sürmesi planlanan kurs 4,5 saat sürdü. Çanta yaptım. İlk defa dikiş makinasının başına geçtim. İnanılmaz keyifli bir şey. Eve döner dönmez dikiş makinası araştırmalarına başladım. En kısa zamanda alacağım.

- haftasonu cumartesi günü tamamen kendime aitti ve uzun zamandan sonra ilk kez hiç ama hiç iş yoktu.

- pazar günü kulindağ'a gittik. cennet gibi bir yer. bünye güneşe alışık değil tabi çarptı. yaklaşık 15 saat kadar uyudum.

- pazartesi haftasonu çalışmamış olmanın acısı çıktı ve hala da çıkmaya devam ediyor. yoğun bir hafta bekliyor beni.

- bu arada iklimler'i bitirdim haftasonu. Burda da yazısı...

bitsin hafta, haftasonu gelsin... hava güzel olsun...

Hiç yorum yok: