16 Mart 2010 Salı

unutma bahçesi



Dün sezyum'un yazısını okuduğumdan beri ığıl ığıl bir takım düşünceler kafamda, bir şeyleri kaçırma hissiyatı içimde, derin bi özlem duygusu kalbimde filan...

Günlerdir işe konsantre olamamanın getirdiği birikmiş işlerle uğraştım dün tüm gün. Hamarat Diva yazımı unuttum gitti. Akşam geç saatlerde ancak fırsat bulup yazabildim. Yazının tamamı için buyrunuz buraya bir tık...Unutma mevzusuna kafayı taktım bu aralar. Kitap da ruh halime epey yakıştı:)

Eskiyi unutmadan yeni anılar inşa edemezsin diyo bir yerinde. Kitap boyunca bu cümle ile ilgili fikirlerim sürekli değişti. hala nihai bi karara varabilmiş değilim maalesef...

Kafamın çokça karışık olmasıyla birlikte bir o kadar da enerjim var. İşleri toparlamaya verdim kendimi. Bu akşam dikiş makinesini açacağım ilk defa. Bakalım yarın yeteneksizliğimin boyutlarını anlatırım size.

Şimdilik gidiyorum.

Öbdüm bye

bu da bugünün şarkısı olsun. başka dilde aşk'ı izlediğimden beri dilimde bu şarkı...


MOR VE OTESI - AYIP OLMAZ MI
Yükleyen ZICARLOS. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Hiç yorum yok: