9 Haziran 2010 Çarşamba

ara sıra bazı bazı



kısa kısa yazayım olanı biteni...

- şarkıyla ilgili yorum yapmayacağım, bu haftanın şarkısı olsun bu...

- küllerinden doğma hali olsun, bi çok konuda

- insan zihni çok garip hakikaten; binbir zorluklarla bilinçaltında bir yerlere tıkıştırdığın bir şeyi bütün inkarlarına rağmen, bilgisayarda öylesine bir şey ararken karşına çıkan dosyayla fışkırabiliyo zihninden...

- kaçmamak lazım, tıkıştırmamak lazım bir yerlere, denemek lazım...

- toparlanma evresine girdim, çılgınca temizliklere verdim kendimi, evi temizledikçe ruhum da temizlensin istiyorum... kafamdaki sorular da gitsin mümkünse

- koli koli eşya çıkarttım evden, hala üstüme üstüme geliyor. daha ne kadar atabilirim, sınırları zorluyorum:)

iyiyim iyi:)
-

1 yorum:

Aslısın dedi ki...

Kolay gelsin. Ben bir posta ev-ruh temizliğine gittim ama yetmemiş daha iki haftaya inşallah biraz daha yapacağım. Nasıl iyi geliyor anlatamam.