15 Haziran 2010 Salı

neşe palamudu oldum ben


Asfalt Dünya Beni Severmiş O
Yükleyen dnafilm. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

keyif hali var üzerimde, rahatlamanın, dürüst olmanın, karar vermenin getirdiği bir keyif...

ankara'dan yakın bir arkadaşım istanbul'a yerleşmeye karar verdi mesele, bunun getirdiği bir mutluluk var.

işe güce verdim kendimi, salmıştım ne zamandır... en güzel bişi çalışmak:)

uzun zaman sonra mektup yazdım, sarı kağıda yeşil kalemle...

dün gece sütlü türk kahvesi içtim, büyükanneannem geldi aklıma, büyükanneanne olabilmeyi düşündüm.

kitap filan okuyamıyorum bu ara, şöyle bir çırpıda okunabilecek bi kitap önerse de biri motive olsam azıcık

annemle babamı özlüyorum bu ara sık sık, daha sık gitsem yanlarına keşke.

değirmendere'ye gidesim var. öyle bir keyif moduna giresim var.

bu blog olayı garip bir paylaşım hadisesi. bir çok yakın arkadaşımın hayatı hakkında sahip olduğum bilgiden daha fazlasına sahip olduğum, merak ettiğim, endişelendiğim blog arkadaşlarım var. güzel bişi:)

bu kadar olsun bugünlük...

bu arada neşe palamudu nasıl bişi derseniz bir tık

1 yorum:

Prometheus dedi ki...

aylardır bu şarkının melodisi dilimde ama kim söylüyordu, adı neydi bir türlü hatırlayamamıştım. çok teşekkürler sayenizde buldum:)