9 Ekim 2010 Cumartesi

sert dirsekler -ayn-ı sefa

bloga yazdığım ikinci yazıydı galiba yumuşak dirsekler. yazdıktan çooook uzun zaman sonra farkettim ki marifet değilmiş yumuşak dirseklere sahip olmak. benim dirseklerim eskiyor bazen de demiştim galiba o yazımda. koca bir yazın çok büyük bir kısmını katır kutur ve gri dirseklerle geçirdim. sanırım artık eskisi kadar çok kafama takmamayı beceriyorum bu durumu. her neyse, geçenlerde bambaşka şeyler almak için aktara gittim. adam bana bir krem verdi (yağ gibi bişi daha doğrusu) ayn-ı sefa bitkisinden yapılıyormuş bir de bal varmış galiba içinde. küçücük cam bir kapta. dirseklerime iyi geleceği gibi küçük yaralanmalarda da onarıcı etkisi olduğunu söyledi. kullanıyorum aldığımdan beri. dirseklerde gözle görülür yenilenme var:)

kullanmayı düşünenler için küçük bir not: açıkhavada arı olabilecek yerlerde kullanmayınız efenim, fena dadanıyorlar, tecrübeyle sabit:)


Hiç yorum yok: