5 Şubat 2010 Cuma

çok garip

Aslında "gariplikler" koyacaktım yazının başlığını ama kendimi tekrarladığımı farkettim. Sevgili Heidi mimlemişti beni. Üzerinden geçti oldukça. Yazmak istedim ama konu biraz zor:)

Kendimle ilgili 7 ilginç şey. Mmmm.

1. nescafe'yi şekersiz ve sütsüz içmeyi severim. bu garip değil tabi. ama illa ki süt koyulacaksa sırf süte yapılmasını severim. bu da çok garip değil, tamam. ama sırf süte nescafe içtiğimde içine 3 tane de şeker koyarım. işte bu biraz garip galiba.

(ilk maddede kendimle ilgili ilginçlikleri yazarken çakozlayacağımın sinyallerini veriyorum:D)

2. rüyalarımı çoğunlukla kontrol edebiliyorum. ama bazı rüyalar var ki -ki ben onların mesajlarını çözmek için ciddi anlamda çaba sarfediyorum.- defalarca görmeme rağmen ilk seferki gibi etkilenebiliyorum. ilginç bi şekilde rüyalarıma takmış durumdayım efenim.

3. huzur takıntım var. etrafımdaki her şeyi, tüm beklentilerimi "huzur" ile tanımlıyorum.
+ nasıl bir ilişki istersin?
- huzur veren

+aile yaşantın nasıldı?
- huzurlu

+nasıl bir insanı sevebilirsin?
- huzurlu

+ nasıl bir iş seni tatmin eder?
- yaparken kendimi huzurlu hissedeceğim vs.

bu diyaloglar böyle uzar gider. bu iyi bir şey değil farkındayım.

4. İnsanları çok çabuk hayatıma dahil edebilirim ama bir o kadar da çabuk çıkartabilirim. İnsanların bana karşı yaptıkları şeyleri kolay affedebilsem de toplumsal olaylara karşı tavırları beni "hop" diye soğutabilir kendilerinden.

5. her tür örgü çeşidini örmeyi beceririm ama düz örgü öremem. defalarca denedim olmuyor. bi tarafı hep daha uzun oluyor. (saçma ama acı gerçekler vol:x)

6. çok çabuk ağlarım, çocuk gibi ağlarım, ağlayan yüzümü bi yerde(ayna, cam vb) görünce ağlamaya devam edemem, gülerim halime.

7. kendim okumayı ve dinlemeyi sevdiğim şeyleri ısrarla yakınlarıma tavsiye ederim. beğenmezlerse kendi eserim beğenilmemişcesine bozulurum.


şimdi yazdıktan sonra fark ediyorum ki hep olumsuz şeyler "ilginç" diye tanımladıklarım.

sevgili ahmet, cancan mimledim sizi. belki de yazarsınız:)

4 yorum:

ceydabural dedi ki...

senin 7. maddeyi benim eşim de yapıyor ve sonrasında bozuluyor

sen tüm örgüleri ör düz örgü öreme :)tuafmış

Unknown dedi ki...

biraz fazla benimseme sorunumuz var galiba:)

düz örgü sorununu aşamıyorum ama en azından neden kaynaklandığını çözdüm artık. düz örerken sıkı ters örerken gevşek örüyorum. sorunu bulmuş olmam çözmemi sağlamıyor maalesef:)

kutupayusu dedi ki...

herkesin takıntısı huzur olsa keşke....dünya belki daha huzurlu bi yer olurdu...bu arada bende rüyalarına takanlardanım demeden edemeyecem:))

HURDACI dedi ki...

tşkler efenim yazmaz mıyız,yazarız :)