26 Şubat 2010 Cuma

haftasonu başlarken:)



cuma günü saatler 14.00'ı gösterdiği anda happy hours olayına girmek istiyor bünye. şöyle buzzzz gibi bi bira olsaydı haftayı toparlama işlerini onun eşliğinde yapsam fena mı olurdu sanki:) (git şeytan, git! dürtme beni:))

bu hafta pek verimli geçti. listede üzeri çizilmeyen pek bir şey kalmadı. tuğba'ya sonsuz teşekkürleR:)

yarın tam gün çalışılacak. pazar tüm gün temizlik yapılacak.

akşam bünyeyi gezdirmek farz oldu artık. karşıya geçmece ve de bi miktar içmece.

iş konusunda pek bir motive olsam da bu hafta genel olarak gudubettim, asabiydim. geçer herhalde diye bekliyorum.

"muz sesleri"ni bu hafta sonu bitirmeliyim artık.



yukarıdaki şarkı bugünün şarkısı olsun. zira gün boyu 5 kez dinledim kendisini.

"...kimbilir sen
benim halimde
sakinliğimde ne buldun?
bense yorgundum
kendi kendime sokuldum
uyuyakaldım
aklımın iplerini saldım..."

2 yorum:

heidi dedi ki...

Şarkı pek bir iyi geldi yahu. H.sonu gelmeden Pazar günü yorgunluğunu düşünür oldum yaa.Yaşlanıyor muyum nedir.

yıldız dedi ki...

Bu şarkı üst üste kendini dinleten şarkılardan.

İyi Hafta sonları