2 Şubat 2010 Salı

hamarat mıyım bilemedim ama, artık hamarat diva'dayım...



kendi çapımda hamarat olduğum noktalar var benim de tabii. ama sitedeki diğer hamaratlar gibi diva sıfatını kazanacak kadar olmama daha çoook var.

neyse efenim sevgili enhar'ın çalışan, üreten kısacası hem hamarat hem de diva olabilen kadınları buluşturduğu sitesi hamarat diva'da benim de bir köşem var. kimi zaman çocuklara kimi zaman büyüklere yönelik kitaplar tanıtacağım.

birazcık görgüsüzlük yapayım, ilk yazımdan bir alıntı yapayım:D

"Sıkılgan aynı zamanda daraldıkça “Küçük Prens” okuyan bir bünyeyim ben. Siyah-beyaz fotoğrafları severim. Ankara sokaklarını karış karış bilirim, İstanbul sokaklarını öğrenmeye ömür yetmez sanırım. Kekin yanında süt içmeyi, sütün içine Türk kahvesi karıştırmayı severim. Her gün köfte verseniz yerim. Plastik torba düşmanıyım, kumaş torbalarım hep yanımda gezerim. Müzik kutularına bayılırım. Kendimle didişirim bol bol. Akordeon sesi kendimle barışmamı sağlayabilir hemen. Bir de ben bir tek gamzelerimi severim :)" devamı için tıktık:)

Hiç yorum yok: