23 Şubat 2010 Salı

motivasyon



- başlıktan da anlaşılacağı gibi motivasyon hallerinin doruklarındayım.
- işler güçler yoğun, kafamızda sürekli projeler, yapmak istenen bir sürü şey ama bi yandan yetersiz vakit hali. çokça çalışıyoruz yani efenim. tilkilerin kuyruklarını ayırmaya çalışıyoruz.
- haftasonu çılgın bir depo düzenleme işine girdik. pek güzel oldu her yer:)
- huzur hali kısmen de olsa devam ediyor, bir özlem hadisesi de girdi devreye ki bu da zaman zaman can sıksa da güzel:)
- akşam olduğunda el işine veriyorum kendimi. terapi gibi bişi, keçelerim, boncuklarım, iğnem, ipliğim:)
- hamarat diva'daki yazılar için her hafta bi kitap okuyorum. bu hız hoşuma gidiyor:)
- geçen hafta bir çırpıda "oğullar ve rencide ruhlar"ı okudum. alper canıgüz'ün hastası oldum. diğer kitaplarını da istedim hemen:) kitap hakkındaki yorumlar için şuraya bir tık.
- fotograf çekmek istiyorum, hava azıcık güzel olsa da eminönüne gitsem...
- ankara planları var çok yakın zamanda. dönünce yazarım artık:)

2 yorum:

heidi dedi ki...

Fotoğrafa baktım içim açıldı. Ben de bir porsiyon motivasyon istiyorum lütfen.
Alper Canıgüz'ün hastasıyız. İlk iki kitabını ayrı bir severim.

Unknown dedi ki...

sevgili heidi:)

senin motivasyona ihtiyacın var, bir süredir farkındayım bunun:) el atalım sana bi, yapalım bi güzellik ama ne yapalım:)