15 Şubat 2010 Pazartesi

kısa kısa

çok boşluyorum bu ara buraları. biraz fazla alana dağıldım galiba. toparlanmakta zorluk çekebiliyorum. o yüzden kısa kısa, maddeli yazayım bugün:)

- haftasonu sonunda evimi toparlayabildim biraz, son 15 gündür gelen herkes acınası gözlerle bakıyordu bana (özellikle de kitapların bulunduğu oda:)) neyse velhasıl bir günümü yese de, belim ağrıdan kopsa da ev biraz adam oldu.

- ben bu yoğurt işini beceremiyorum. güzel oluyo ama yoğurt gibi olmuyor. çok sinir bozucu.

- sonra bir de kek faciam oldu bu hafta. içi pişmemiş bir kek. böğğğğ

- kitap okuyorum ben bu ara çok, değişik müzikler dinliyorum.

- buraya yazmasam da daha çok yazıyorum.

-in treatment izliyorum keyifle. hatta ilk iki sezon bitince boşluğa düşeceğimi hissediyorum.

-şebnem ferahın yeni albümünü çok eleştiriyorlar, ben çok sevdim oysa ki...

-kış masallarını okuyorum arada. buraya da yazdım:) the snow queen filmini bulmak istiyorum.

-salep içmek istiyorum hep, içim bayılana kadar...

- sonra başka da bişi istemiyorum, çünkü daha da isteyecek birşey yok. her şey pek güzel. bitmesin..

öperim gözlerinizdenn...

2 yorum:

kupa kızı dedi ki...

güneş mi açtı , ne ? :)

Unknown dedi ki...

yağmur yağdı önce, sonra gökkuşağı çıktı koooocaman:)