10 Şubat 2010 Çarşamba

güzelleme

sevgili blog,

şiir sevmem ben diye atıp tuttukça geliyor bir şiir ve hop diye "şiir sevilmez mi ey dost?" diye sorasım geliyor kendime. artık "şiir sevmem ben" diye genelleme yapmayacağım, büyük konuşmak iyi bir şey değil. "bazı şiirleri severim ben:)"

buyrunuz:

bak bunlar ellerin senin bunlar ayakların
bunlar o kadar güzel ki artık o kadar olur
bunlar da saçların işte akşamdan çözülü
bak bu sensin çocuğum enine boyuna
bu da yatak olduğuna göre aramızdaki
sabahlara kadar koynumda yatmışsın
bak bende yalan yok vallahi billahi
sen o kadar güzelsin ki artık o kadar olur

işe bak sen gözlerin de burda
gözlerinin ucu da burda yaşamaya alışık
iyi ki burda yoksa ben ne yapardım
bak çocuğum kolların işte çıplak işte
bak gizlisi saklısı kalmadı günümüzün
gözlerin sabahın sekizinde bana açık
ne günah işlediysek yarı yarıya

sen asıl bunlara bak bunlar dudakların
bunların konuşması olur öpülmesi olur
seni usulca öpmüştüm ilk öptüğümde
vapurdaydık vapur kıyıdan gidiyordu
üç kulaç öteden istanbul gidiyordu
uzanmış seni usulca öpmüştüm
hemen yanımızdan balıklar gidiyordu

2 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

kim yazmış bu şiiri? öyle güzel demiş ki...

Unknown dedi ki...

eşeklik etmişim resmen cemal süreya'nın adını yazmayarak:)